Odpowiedzi

2010-03-21T15:31:09+01:00
UWAGA!!!
25 MARCA 2010R ODBĘDZIE SIĘ WYCIECZKA KOŁA STRZELECKIEGO DO FILHARMONII KRAKOWSKIEJ. KOSZT WYCIECZKI 30 ZŁ Z PRZEJAZDEM W OBIE STRONY. ZBIÓRKA CHĘTNYCH O 12:30.
1 1 1
2010-03-21T15:31:46+01:00
Dnia 20.04.2010 odbędzie się jednodniowa wycieczka do warszawy. w programie przewidziane są: zwiedzanie starego miasta, sejmu, łazienki. spotkanie z ministrem środowiska. koszt wycieczki wynosi 120 zł. Zapisy trwają do 1.04.2010. pod numerem telefonu 000000000
zachęcamy
organizatorzy wycieczki
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T15:32:12+01:00
OGŁOSZENIE!

Szkoła gimnazjalna nr 105 informuje wszystkich uczniów o wycieczce szkolnej do Tatrzańskiego Parku Narodowego, która odbędzie się 25.05.2010r. od godziny 8:00 do godziny 18:00. Koszt wycieczki wynosi 25 złotych.
Wszystkich chętnych prosimy o zgłaszanie do sekretariatu szkolnego. Gwarantujemy wiele atrakcji.
Dyrektor gimnazjum
Jan Kowalski
1 5 1