Odpowiedzi

2009-10-27T19:21:41+01:00
2009-10-27T19:48:26+01:00
A w ksiazce tego nie masz .?
no to chyba tak jak czlowieka ,no bo na wodzie jest taka powloka,czy cos . i to utrzymuje. i moze maja duza powieszchnie no sa szerokie ,tak naj np.lilię.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-27T22:04:42+01:00
Rośliny pływające mają korzenie zwisajace w dół i dużą powierzchnie blaszki liściowej co utrzymuje je na wodzie, korzenie zakorzeniają się lub nie na dnie stawów zależy od rośliny(czy pływa cała, czy tylko jej część) ...

Mam nadzieję że pomogłam :)