Odpowiedzi

2010-03-21T15:41:53+01:00
-Dzień dobry-Przywitała się pani w fioletowym kapelusiku z panem w krawacie
-Witam!-Odpowiedział
-Jestem zainteresowana wycieczką do Francji ile by kosztowała?-Zapytała się grzecznie
-Wycieczka samolotem 1300 a autokarem turystycznym 900 wraz z pobytem dwu dniowym w hotelu.-Odrzekł
-Dobrze a więc ja wezmę tę autokarową a jest 4 dniowa ?-rzekła
-Jest za 1200 Czy chce nią pani?
-Tak poproszę
4 2 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T15:43:23+01:00
Klient: Dzień dobry, jestem zainteresowany tygodniową wycieczką do Francji, czy są może jakieś opłacalne oferty?
Pracownik: Oczywiście, mam dla Pana coś specjalnego. Wycieczka na tydzień do Paryża, w planach przewidziane jest zwiedzanie miasta i jego ciekawych zabytków. Nocleg i jedzenie ma Pan gwarantowane w hotelu.
Klient: Bardzo podoba mi się ta wycieczka. Jaki jest koszt?
Pracownik: 2300 zł. Biuro podróży pokrywa koszty transportu do Francji i z Francji do Polski.
Klient: To wspaniale! Kiedy jest ta wycieczka?
Pracownik: 24 lipca. Wylot o godz.15:00
Klient: Do kiedy można dokonywać zapisów?
Pracownik: Do 30czerwca.
Klient: Rozumiem, poproszę wizytówkę Biura. Skontaktuję się z państwem jeszcze telefonicznie i dokonam zapisu.
Pracownik: Oczywiście. Proszę , oto nasza wizytówka.
Klient: Dziękuję bardzo. Do widzenia
Pracownik: Do widzenia Panu.


Myślę, że jest to dobrze napisane. Dasz naj?
3 5 3
2010-03-21T15:44:31+01:00
PRACOWNIK BIURA PODRÓŻY: DZIEŃ DOBRY
KLIENT: DZIEŃ DOBRY
PBP: W CZYM MOGĘ SŁUŻYĆ
KLIENT: CHCIAŁBYM WYKUPIĆ WYCIECZKĘ DO PARYŻA DO 1200 ZŁ
PBP: MAMY W PROMOCJI WYCIECZKĘ AUTOKAROWĄ DO PARYŻA ZA 990 ZŁ W *** HOTELU. JEST PAN ZAINTERESOWANY.
KLIENT: ZASTANOWIĘ SIĘ. I DAM PANU ODPOWIEDŹ TELEFONICZNIE.
PBP: OCZYWIŚCIE. DOWIDZENIA
KLIENT: DO USŁYSZENIA

1 5 1