Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-21T15:34:12+01:00
X-wiek eli
x-4-wiek hani

x+6-wiek eli za 6 lat
x+6-4-wiek hani za 6 lat
x+6+x+6-4=34<--wiek dziewczynek za 6 lat
2x+8=34
2x=26/:2
x+13

13-4+9

Odp: hania ma 9 lat,a ela 13
6 3 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T15:35:08+01:00
X-wiek Eli
x-4-wiek Hani

x+6-wiek Eli za 6 lat
x+6-4-wiek Hani za 6 lat
x+6+x+6-4=34<--wiek dziewczynek za 6 lat
2x+8=34
2x=26/:2
x+13

13-4+9

Odpowiedź: Hania ma 9 lat,a Ela 13
17 4 17
2010-03-21T15:35:40+01:00
X-wiek eli
x-4-wiek hani

x+6-wiek eli za 6 lat
x+6-4-wiek hani za 6 lat
x+6+x+6-4=34<--wiek dziewczynek za 6 lat
2x+8=34
2x=26/:2
x+13

13-4+9

Odp: hania ma 9 lat,a ela 13
4 4 4