Poproszę o przykłady z literatury, filmu i historii (po jednym przykładzie z kazdej dziedziny) które odwołuja sie do stwierdzenia iż "Dokonywanie wyborów często niesie ze sobą ryzyko łez" czyli np. przykład jakiegoś filmu i wyjaśnienie dlaczego.
BARDZO PILNE! Dziękuję z góry i pozdrawiam!

2

Odpowiedzi

2010-03-21T15:41:05+01:00
Literatura:
Mały Książę (Mały Książe podejmuje decyzje o powrocie na swoją planetę)

Film:
Pamiętnik (decyzja podjęta przez męża, aby oddać żonę do Domu Opieki z powodu jej choroby)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T15:42:14+01:00
Mały książę-podioł decyzję że oswoi lisa, apotem musieli się pożegnać i obaj byli w rozpaczy.
Kochaj i walcz- główna bohaterka podjęła decyzje że mimo kultury z jakiej pochodzi będzie trenować kung-fu. Później tego żałowała.
Konstytucja 3 maja- król myślał że pomorze a okazał się klęską i doprowadziła do upadku państwa Polskiego z tego powodu wielu Polaków przepłakało wile nocy.