List do sprawdzenia + tłumaczenie

Liebe Anja,
vielen Dank für Deinen Brief. Ich antworte Dir heute, denn ich hatte keine Zeit.
Ich habe ein Shönes Einfamilienhaus am Stadtrand. Mein Zimmer ist im ersten Stock. Mein Zimmer ist groß und hell.
Von dem Fenster stehen mein Schreibtisch und ein Stuhl. Auf dem Tisch ist mein Fernseher. An der Wand steht mein Fernseher. Ich habe ein Comupter auch. Links von Computer steht meine Stereoanglage. An den Wänden häagen Poster von meiner Lieblingsgruppe "Black eyes Peas".
ich fühle mich in meinen Zimmer wirklich wohl.
Schreibt mir doch bitte
Bis bald und liebe Grüße
Deine
Iwona

3

Odpowiedzi

2010-03-21T15:48:52+01:00
Droga Aniu
Dziękujemy za Twój list. Odpowiem (wam ?) dziś, bo nie miałam czasu.
Mam przytulny i rodziny domu na obrzeżach miasta. Mój pokój jest na piętrze. Mój pokój jest duży i jasny (Mein Zimmer ist im ersten Stock und es ist groß und hell- ja bym to tak napisała)
Z okna mojego biurka i krzesła(to jest nie zrozumiałe i nie wiem o co chodzi) . Na stole jest mój telewizor. Na ścianie jest mój telewizor(Auf dem Tisch ist mein Fernseher. An der Wand steht mein Fernseher- to nie trzyma się kupy czy jet na ścianie czy biórku.). Mam również komputer. Linki z mojego komputera są Stereoanglage (nie znam tego wyrazu). Na ścianach wiszą plakaty moich ulubionych grup Häagen "Black Eyes Peas.
Czuję się naprawdę dobrze w moim pokoju.
Napisz do mnie, proszę
Do zobaczenia, najlepsze życzenia
Twoja
Iwona
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T16:05:31+01:00
Liebe Anja,
vielen Dank für Deinen Brief. Ich antworte Dir heute, denn ich hatte keine Zeit.
Ich habe ein schönes Einfamilienhaus am Stadtrand. Mein Zimmer ist im ersten Stock.Es ist groß und hell.
Von dem Fenster stehen mein Schreibtisch und ein Stuhl. Auf dem Schreibtisch ist mein Bildschirm. An der Wand steht mein Fernseher. Ich habe ein Comupter auch. Links von Computer befindet sich meine Stereoanglage. An den Wänden hängen Poster von meiner Lieblingsgruppe "Black eyes Peas".
Ich fühle mich in meinen Zimmer wirklich wohl.
Schreibt mir noch bitte
Bis bald und liebe Grüße
Deine Iwona

Kochana Aniu
Bardzo dziekuje ze Twoj list.Odpisuje Ci dzis ,bo wczesniej nie mialam czasu.
Mam piekny dom na obrzezach miasta.Moj pokoj jest na pierwszym pietrze. Jest duzy i jasny.Przy oknie stoi moje biurko i krzeslo.Na biurku stoi monitor.Przy scianie stoi moj telewizor.Na lewo od komputera znajduje sie moja wieza.Na scianach wisza plakaty mojej grupy muzycznej.............W moim pokoju czuje sie bardzo dobrze.
Prosze napisz jeszcze do mnie.
Pozdrawiam i do zobaczenia.
Twoja Iwona
2010-03-21T16:06:58+01:00
Aniu,
dziękuję za twój list. Odpisuję Ci dzisiaj, bo nie miałam czasu wcześniej.
Mam piękny dom jednorodzinny na przedmieściu. Mój pokój jest na 1 piętrze. On jest duży i jasny.
Przy oknie stoi biurko i krzesło. Na stole jest mój komputer . Na lewo od komputera stoi moja wieża <radio>. Na ścianie wisi plakat mojej ulubionego zespołu Black eyed Peas.
Czuję się naprawdę dobrze w moim pokoju.
Do zobaczenia
Twoja Iwona