1. Oblicz
d)2,5% kwoty 1000 zł
e) 12,5% kwoty 800 $
f) 3,3% kwoty 150 euro
g) 1,5% liczby 5
h) 0,1% liczby 220
i) 12% kwoty 50 000 zł
j) 125% masy 3000 kg
k) 0,2% objętości 170 l
l) 2,1 masy 40 t

Proszę nie tylko o wyniki, ale też rozwiązanie.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T15:41:33+01:00
D)2,5% kwoty 1000 zł
0,025*1000=25
e) 12,5% kwoty 800 $
0,125*800=100
f) 3,3% kwoty 150 euro
0,033*150=4,95
g) 1,5% liczby 5
0,015*5=0,075
h) 0,1% liczby 220
0,001*220=0,22
i) 12% kwoty 50 000 zł
0,12*50000=6000
j) 125% masy 3000 kg
1,25*3000=3750
k) 0,2% objętości 170 l
0,002*170=0,34
l) 2,1% masy 40 t
0,021*40=0,84
  • math
  • Początkujący
2010-03-21T15:44:29+01:00
D)2,5% kwoty 1000 zł
e) 12,5% kwoty 800 $
f) 3,3% kwoty 150 euro
g) 1,5% liczby 5
h) 0,1% liczby 220
i) 12% kwoty 50 000 zł
j) 125% masy 3000 kg
k) 0,2% objętości 170 l
l) 2,1 masy 40 t


d) 1000 * 2,5%= 25 zl
e)800 * 12,5%=100 $
f) 150* 3,3%= 4,95 e
g) 5*1,5%= 0,075
h) 220*0,1%= 0,22
i) 50 000 *12%= 6000 zl
j)3000*125%=3750kg
k) 170* 0,2%= 0,34 l
l) 40* 2,1%= 0,84

::)))
2010-03-21T16:09:27+01:00
D)2,5% kwoty 1000 zł = 1000 * 2,5%= 25 zl
e) 12,5% kwoty 800 $ =800 * 12,5%=100 $
f) 3,3% kwoty 150 euro = 150* 3,3%= 4,95 e
g) 1,5% liczby 5 = 5*1,5%= 0,075
h) 0,1% liczby 220 = 220*0,1%= 0,22
i) 12% kwoty 50 000 zł = 50 000 *12%= 6000 zl
j) 125% masy 3000 kg = 3000*125%=3750kg
k) 0,2% objętości 170 l = 170* 0,2%= 0,34 l
l) 2,1 masy 40 t = 40* 2,1%= 0,84