Odpowiedzi

2010-03-21T15:42:32+01:00
PO-Platforma Obywatelska
PiS-Prawo i Sprawiedliwość
Samoobrona
Sojusz lewicy demokratycznej-SLD
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T15:42:53+01:00
Chodzi ci o zmyśloną??
jak tak to proszę:

SO
Sprawiedliwość Obywatelska
PPO
Partia Przyjazna Obywatelom

jeśli nie to
PiS
Prawo i Sprawiedliwość
PO
Platforma Obywatelska
Samoobrona
1 5 1
2010-03-21T16:33:46+01:00
PO - Platforma Obywatelska
PSL - Polskie Stronnictwo Ludowe
PIS - Prawo i Sprawiedliwość
Samoobrona
SLD - Sojusz Lewicy Demokratycznej
1 5 1