Odpowiedzi

2009-10-27T19:38:54+01:00
NA TYM ŻE JEST WSZECHMOCNY I MIŁOSIERNY
1 1 1
2009-10-27T22:46:13+01:00
Ludzie opierają swoją wiarę w Boga z Bibli "ze słuchania słowa Bożego"
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-27T22:53:07+01:00
Ludzię opierają swoją wiarę w Boga na różnych argumentach.
Można je wymienić:
- Cudy Boże na całym świecie.
- Mądre opowiadania z Bibilii
- Czasami z strachu że może nic nie być po śmierci(wnioskują że lepiej wierzyć w COŚ)
- Bywa też z dobrego wychowania
- Z radia Maryja
4 3 4