Prosiłabym o przetłumaczenie tego tekstu na polski ;) i mam pytanie czy jest prawidłowo napisany? ;) Z góry dziękuję.

To begin with, the students learn by experiencing discipline,
because they have to wear the same school uniforms every day.
What is more, the students concentrate better and don`t think “what should I wear today?". In addition, uniform wearing helps to identify intruders in the school. So, it helps students resist peer pressure to buy trendy clothes.

2

Odpowiedzi

2009-10-27T19:27:22+01:00
Po pierwsze, studenci uczą się przez doświadczanie dyscypliny ponieważ oni muszą nosić takie same mundurki szkolne codziennie. Co jest więcej, studenci koncentrują się lepiej i przywdziewają `t myśleć “ co powinienem nosić dziś?". W dodatku, jednakowe noszenie pomaga identyfikować intruzów w szkole. Więc, to pomaga studentom sprzeciwiać się presji rówieśników kupić modne ubranie.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-27T19:32:04+01:00
Na początek z uczniami uczę się dzięki doświadczeniu,dyscypliny,ponieważ oni muszą nosić szkolne mundurki codziennie.Co więcej uczniowie bardziej skupiają się i nie myślą "dlaczego powinienem założyć to dzisiaj?" Ponadto jednolite noszenia ułatwia identyfikację intruza w szkole.Więc, to pomaga studentom oprzeć presji kupienia modnych ubran.

Mam nadzieję że Ci pomogłam ;)

<jest dobrze uwierz pomagała mi kuzynka która uczy angola>