Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T16:04:41+01:00
To tak : powiedzmy że to są kolumny:
!.pierwsza kolumna od lewej:(od góry):
krew

erytrocyny, czyli krwinki czerwone

transport tlenu i substancji odżywczych


2. druga kolumna od lewej :

leukocyty, czyli krwinki białe

chroni przed chorobami

3.trzecia kolumna od lewej :

Substancja międzykomórkowa- osocza

płytka krwi

udział w krzepnięciu krwi

-------------------------------------------
Mam nadzieję , ze pomogłam . :)
1 5 1
2010-03-21T16:12:48+01:00
Daję załącznik :) Ale jak coś to: osocze, erytrocyty, trombocyty