Odpowiedzi

2010-03-21T15:57:48+01:00
V=abh
V= 6m x 4m x 2,5 m = 60m³

60m³-100%
x - 21%

x = 60m³*21%/100%
x = 12,6 m³.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T15:57:53+01:00
Obliczamy całkowitą objętość powietrza w klasie
V = 6m x 4m x 2,5m
V= 60 m3

Tlen stanowi 21% powietrza, czyli
0,21 * 60 m3 = 12,6 m3
1 1 1
2010-03-21T16:00:15+01:00
Dane: Szukane
a=6m V=?
b=4m V tlenu=?
c=2,5m
tlen:21%

Rozwiązanie:
V=a*b*c
V=6m*4m*2,5m=60m³
100%=60m³
21%=x
x=21%*60m³/100%=12,6m³

Odpowiedź: Tlen Zajmuje 12,6m³
1 1 1