Uzupełnij wpisując w kratki pięć różnych liczb.

0,4+...+1,2+...+2,7+...+1,8+...+0,3+...+2,6=10

Podaj obliczenia i powiedz TAK lub NIE

a) Jacek twierdzi, że ma 0,00145 km wzrostu. Czy to jest możliwe?
b) Placek upiera się, że waży 0,0032 t. Czy to możliwe?

Odpowiedz i podaj obliczenia.

Moneta 10gr waży 2,51g. Ile ton ważyłaby ta wygrana, gdyby została wypłacona w dziesięciogroszówkach?

2

Odpowiedzi

  • RQ7
  • Rozwiązujący
2010-03-21T16:00:24+01:00
0,1; 0,2; 0,3; 0,24; 0,26

1) 0,00145 km = 1,45m = 145 cm TAK
2) 0,0032 t = 3,2 kg NIE


Btw. jaka wygrana?
20 1 20
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T16:03:33+01:00
0,4+0,15+1,2+0,20+2,7+0,25+1,8+0,35+0,3+0,05+2,6=10

a) 0,00145 km= 145cm TAK
b) 0,0032 t= 3,2kg NIE

11 4 11