Odpowiedzi

2010-03-21T15:58:20+01:00
Jest to przebywanie poza miejscem zamieszkania. Osoba podróżująca pieszo to wędrowiec, podróżujący środkiem komunikacji to podróżny lub wojażer. W odróżnieniu od nomadów - koczowników, członków grupy ludzi nieposiadającej stałego miejsca zamieszkania, przemieszczającej się z miejsca na miejsce, np. w związku ze zmianami pogody lub w poszukiwaniu żywności, wody, opału albo pastwisk dla zwierząt hodowlanych, podróżnym był od zarania dziejów przedstawiciel cywilizacji osadniczej. Ludzie podróżują głównie po to aby pozwiedzać, albo odpocząć od codziennych spraw. Podróżuje się też w sprawach służbowych.
1 1 1
2010-03-21T15:58:54+01:00
1. To jest zwiedzanie świata.
2. Poznawanie nowych miejsc
3. Zdobywanie nowych doswiadczeń
4. Otwieranie się na świat
5. Nauka samoprzetrwania
6. Poznawanie nowej kultury
7. Poznawanie nowych tradycji
8. Poznawanie przeszłości
9. Zwiedzanie starych budowli
10. Przemieszczanie się z miejsca w inne miejsce
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T16:09:16+01:00
Podróżowanie to pojęcie bardzo ogólne.Może oznaczać po prostu jeżdżenie po kraju czy świecie.Ale generalnie słowo "podróżowanie" kojarzy nam się z zwiedzaniem różnych miast, krajów itp.Ludzie robią to najczęściej w celach poznania innych religii czy obyczajów.Podróżowanie zaspokaja potrzebę wiedzy o świecie. więcej nie mogłam wymyślić