Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T16:01:31+01:00
Palenie zabija,
uwierz w siebie to pozwoli ci przezwyciężyć stres,
Stres ma wiele przyczyn,
Dlatego tak ważne jest mu się nie poddać
I zacząć chorować!

Bez sensu, wiem :D
2010-03-21T16:06:38+01:00
Kochasz mamę ? Kochasz tatę ?
Nie bierz zdrowia pod utratę !
Lepiej jest banana zjeść ...
Tym co palą mówić Cześć !

Bardzo proszę ... ; D
5 4 5