Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-27T19:33:14+01:00
2,25kg + 1,5kg = 3,75kg
1,5kg ÷ 3,75kg × 100% = 0,4 × 100% = 40%
powinno być dobrze
3 5 3
2009-10-27T19:34:19+01:00
2,25/1,5 × 100 = 66,6%

Cynk stanowi 66,6% stopu
2009-10-27T19:39:31+01:00
2.25kg miedz
1.5kg cyny 2.25+1.5=3.75

100%-3.37
x-1.5
x=100*1.5kreska ułamkowa 3.37
x=150kreska ułamkowa3.37
x~45%
spr:
100%-3.37
45%-x (powinno wyjść 1.5)
x=0.45*3.37
x=1.5165 ~ 1.5
Pozdrawiam