Odpowiedzi

2009-10-27T19:30:56+01:00
Pochodzi to z jęz hiszpańskiego od słowa "pacifico"- czyli spokojny.
6 1 6
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-27T20:14:03+01:00
Poniewaz pochodzi to z języka hiszpańskiego "pacifico", czyli "spokojny"

mialam to na lekcji ;)
9 3 9
  • Użytkownik Zadane
2009-10-27T20:18:24+01:00
Gdyż nazwa została nadana przez Ferdynanda Magellana - żeglarza portugalskiego w służbie hiszpańskiej. Przez większość jego wyprawy ocean ten faktycznie pozostawał spokojny. A po hiszpańsku pacífico znaczy spokojny.
10 4 10