Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • emgi
  • Początkujący
2010-03-21T16:15:36+01:00
Częstochowa, 2.05.2010r.
Droga Władzo !
Zwracamy się do ciebie o pomoc w sprawie naszej chorej koleżanki.
Agnieszka ( albo jakieś inne imię ) choruje na białaczke, niestety jej rodzina nie ma wystarczającej ilości pieniędzy na operacje. Zwaracamy się do władz miasta z prośbą o przesłanie pieniedzy na leczenie Agnieszki. Będziemy bardzo wdzięczni.
Z góry dziękujemy za pomoc. Serdeczne pozdrowienia.
Szkoła Podstawowa [ twój nr ]

17 4 17
2010-03-21T16:15:58+01:00
Drogi panie prezydencie. My pana podwładni bardzo pana prosimy o zorganizowanie zbiórki pieniędzy na leczenie naszej koleżanki. Mamy różnorodne pomysły na na zorganizowanie tych środków. Więc bardzo pana prosimy o zgodę .
uczniowie szkoły ...
5 2 5