Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T16:09:33+01:00
Nie ponieważ kula ma średnicę 21 cm (2 x 10,5), a wysokość pudełka (20cm) jest za mała
2010-03-21T16:38:03+01:00
V kuli- 4/3 3,14 r(kwadrat)
V prostopadłościanu ; a*b*c
Vp- 24cm*22cm*20cm= 10560cm3
Vk-10,5cm*10,5cm 4/3 * 3,14=110.25*4 : 3 *3,14= 441*3.14 : 3 = 1384,74:3 = 461,58cm3

Kula o r 10,5 cm zmieści sie do pudełka , gdyż ma mniejsza objętość od pudełka