Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T16:14:05+01:00
Kiedy Dawid został królem, jednym z pierwszych jego pomysłów było zbudowanie domu, który zapewniłby stałe schronienie arce przymierza symbolizującej obecność Boga Jahwe wśród Izraela. Jahwe nie zezwolił mu na to, ale w dowód uznania jego niezachwianej wierności zawarł z nim szczególne przymierze: „Dom twój i twe królestwo nieodwołalnie będą przed tobą trwałe aż po czas niezmierzony; sam tron twój stanie mocno utwierdzony po czas niezmierzony
9 3 9
2010-03-21T16:17:35+01:00
Jezus jest synem Dawida, bopochodził z jego rodu..
8 3 8