Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-27T19:37:03+01:00
Tytus Czyżewski,
Stanisław Młodożeniec,
A. Stern,
Aleksander Wat
Bruno Jasieński.

mam tylko 5 .;/
  • Użytkownik Zadane
2009-10-27T20:08:59+01:00
-Didache (Nauka Dwunastu Apostołów, ok. 150 r.) (11, 16)
-Jan Prezbiter (1), List Barnaby (Contra Cels.),
-Justyn Męczennik (Dial. 31,32,80,80),
-Pasterz Herma§a (Prov. 5,6-7),
-Tacjan (Contra Gr. 6),
-Papiasz, uczeń Apostoła Jana (Hier. De. vir. ill. 18),
-Polikarp, biskup Smyrny (Epist. Philip. r. 7),
-Klemens Rzymski (Phil, 4,3),
-Ignacy, Ireneusz (Adv. haer; De Antichristo, rr. 6-7),
-Hipolit (Contra haer.; Com. Dan.),
-Melito, biskup Sardes, Hegisippus, Tertulian, Lanktancjusz (Lib. 7),
- Victorinus z Pettau w Styrii (IV w. Comm. ad. Apoc.),
-Commodian, Metodius. i in, (por. str. 25).