Odpowiedzi

2010-03-21T16:17:51+01:00
Utwór fantastyczno naukowy to np opowiadanie fantastyczne(nieprawdziwe), które uczy nas zrozumieć pewne rzeczy..

:)
29 4 29
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T16:22:34+01:00
Fantastyka naukowa najczęściej opisuje wydarzenia umieszczone w przyszłości wobec czasów autora. Opiera się na przewidywalnym rozwoju nauki i techniki. Utwór fantastycznonaukowy związany jest z rozwojem techniki, kontakt z obcą cywilizacją, podróż w czasie, cudowne lub tragiczne skutki wynalazków technicznych i odkryć naukowych.


Krótka ale myślę że na temat . :)
Mam nadzieje że pomogłam.
7 4 7