Odpowiedzi

2010-03-21T16:19:07+01:00
Poniważ ten reżim gwalci prawa człowieka i panuja tam rządy surowe kilku naislniejszych osob w państwie
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T16:23:22+01:00
Totalitaryzm to obok autorytaryzmu jeden z odłamów dyktatury. Obowiązuje w nim jedna narzucona wszystkim ideologia (np.: komunizm). Władze poddają szczegółowej kontroli całe życie człowieka- światopogląd, życie prywatne, pracę, majątek.
Obywatel nie może mieć swojego zdania a przynajmniej nie wygłaszać go publicznie musi całkowicie podporządkować się panującej władzy.
2 5 2