Odpowiedzi

2010-03-21T16:19:32+01:00
Walka z czymś co nie ma większego znaczenia.
4 3 4
2010-03-21T16:20:09+01:00
Obecnie wyrażenie "walka z wiatrakami" oznacza walkę bez skutków, bez sensu, bez szans na powodzenie.
5 5 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T16:20:13+01:00
Walka z wiatrakami oznacza podejmowanie dzialania ktore z gory skazane jest na porazke, to cos czego chocbysmy nie wiem jak sie starali nie osiagniemy/nie zdobedziemy
7 4 7