1. Czy lubisz tańczyć (np. w dyskotece) albo oglądać taniec? Jeśli tak, powiedz, jaki rodzaj tańca lubisz najbardziej(np. balet, taniec towarzyski) i dlaczego?

2. Czy wolisz tańczyć, czy słuchać muzyki? Z jakimi emocjami kojarzą Ci się te dwa sposoby obcowania z muzyką?

2

Odpowiedzi

2010-03-21T16:25:16+01:00
1. Lubię tańczyć oraz oglądać pokazy tańca. Najbardziej lubię taniec jazzowy, gdyż jest on delikatny, "wrażliwy" i pokazuje emocje tancerza.

2. Wolę słuchać muzyki. Taniec i muzyka to sposoby życia, wyrażania tego, co się czuje i myśli. Kojarzą mi się one z miłością, tęsknotą, smutkiem oraz z radością.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T17:14:41+01:00
1.Tak lubię tańczyć na dyskotece,ponieważ można się trochę rozerwać.Moim ulubionym rodzajem tańca jest taniec towarzyski,ponieważ dwie osoby mogą pokazać co umieją i pokazać innym,albo nawet nauczyć jak tańczą.

2.Lubię to i to,ponieważ taniec jest moją pasją.Bardzo to lubię.Słuchanie muzyki to prawie to co taniec,ponieważ bez muzyki nie można by było tańczyć.Te dwa sposoby kojarzą mi się z dynamiką i sportem zresztą którą bardzo lubię.