Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T16:24:40+01:00
- nie denerwować się to najważniejsze
- być na luzie ;d
2 3 2
2010-03-21T16:25:42+01:00
Nauczyć się z ostatniej lekcji, to nie będziesz się stresować, że pani cie spyta.
być w grobie swoich przyjacieli, to wtedy będziesz czuła sie bezbiecznie.
2010-03-21T16:25:45+01:00
Jeżeli masz jakiś kłopot to ić do nauczyciela i powiedz mu to
dużo się głoś na lekcjach
bierz udział w konkursach
powiedz pani jeśli ci ktoś dokucza
to są moje sposoby