Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T18:38:50+01:00
1. Srodki psychoaktywne z zawartoscia THC- Tetra Hydro Canabinonanu ( nie wiem czy dobrze pisze), rozne leki na podstawie opioidow... Stosuje sie je np do leczenia lub zatrzymywania sie rozwoju niektorych chorob jak np guzy.


2. Swiatlo--->rogowka---> komora przednia oka--->zrenica--->soczewka--->cialko szkliste--->siatkowka ( i tu powstaje obraz pomniejszony odwrocony rzeczywisty
2010-03-21T19:38:23+01:00
1) np narkotyki zmieniają rozmiary źrenic- można stosować je jako używki, chociaż czasem działają też leczniczo- np marihuana jest stosowana w celu uśmierzania bólu.

2) światło pada na żrenicę następnie na soczewkę, przebiega przez ciało szklistę i pada na siatkówkę następnie nerwem wzrokowym jest przesyłane do mózgu i tam interpretowane.