Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • emgi
  • Początkujący
2010-03-21T16:29:42+01:00
Narysuj jakieś plamki ( takie żywe kolory ) lub przedziel kartke na 2 połowy na 1 takie dziecko tam gdzie to dziecko stoi jest czaro i to dziecko łapie za klamke w drzwiach a za tymi dzwiami jest kolorowo : ) myśle że pomogłam
2 5 2
2010-03-21T16:29:59+01:00
Można narysować uśmiechnięta twarz dziecka (napisz do mnie wiadomość prywatną)