Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T16:29:06+01:00
Każdych krawędzi takich samych jest 4, więc mnożymy te wszystkie wymiary przez 4.Tylko wcześcniej zamana na cm.
1dm=10cm
Teraz mnożymy:

6cm*4=24cm
5cm*4=20cm
10cm*4=40cm

Teraz to wszystko dodajemy.

24cm+20cm+40cm=84cm

Daj najlepszą.
1 5 1
2010-03-21T16:29:07+01:00
Prosotpadłościan ma 12 krawędzi.
a=6cm
b=5cm
H=1dm=10cm

4*a + 4*b + 4*H
4*6 + 4*5 + 4*10 = 24+20+40=84 cm
1 5 1
2010-03-21T16:29:25+01:00
1dm = 10cm
4x6 + 4x5 + 4x10 = 24 + 20 + 40 = 84 [cm]
* x - mnożenie
Odp.Łączna długość krawędzi jest równa 84cm.