Odpowiedzi

2009-10-27T19:35:17+01:00
Ładni ministarnci,odciski na pupie,bolące kolana,koleżanki obok, TEN SMRÓD
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-27T19:48:15+01:00
Mi utrudnia uczestniczenie we mszy św. lenistwo. Często świadomie podejmuje decyzje, że nie pójdę do kościoła poniewaz zaplanowałam sobie coś innego według mnie ważniejszego choć często sie mylę bo nie rozróżniam ważnych rzeczy od mniej waznych.
1 5 1
2009-10-27T21:01:15+01:00
Swiadome uczestnictwo we Mszy św. utrudnia mi brak zainteresowania, czasem także wpływ kolegów, otoczenia.
1 5 1