Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T16:32:40+01:00
1.Danusia jest jedyną córką Juranda ze Spychowa. została oddana pod opiekę księżnej Anny Danuty. Dziewczynka ma około dwunastu lat i jest ulubienicą całego dworu
5.talent muzyczny – gra na lutni i śpiewa głosikiem,
6.Jest nieśmiała, ufna i kochająca.
3.Przez miesiące rozłąki z narzeczonym wierzy, że ukochany wróci i wiernie czeka na niego. W jej sercu budzi się prawdziwa miłość, która zmienia ją w podlotka, choć na widok Zbyszka reaguje jeszcze jak dziecko
4.Jest jasnowłosa z małym, zadartym noskiem, drobna i delikatna. Nosi niebieską sukienkę i czerwone trzewiczki z długimi noskami, a na główce ma wianuszek.

35 1 35
2010-03-21T16:35:02+01:00
Danusia Jurandówna-córka Juranda ze Spychowa , żona Zbyszka z Bogdańca. Jasnowłosa dziewczyna , obdarzona urodą anioła , krucha i delikatna . Po śmierci matki zostaje oddana na dwór księżnej , tam też poznaje Zbyszka z Bogdańca , swojego przyszłego męża . Była bardzo cichą ,nieśmiałą i szlachetną dziewczyną. Miała również wiele talentów pięknie śpiewała, czym uwiodła Zbyszka oraz grała na lutni.
24 4 24