Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-27T19:37:37+01:00
Człowiek z charakterem - człowiek mający własne zdanie, nie bojący wypowiadać się na różne tematy.
człowiek bez charakteru - człowiek bez własnego zdania, podporządkowany innym.
czarny charakter - ktoś zły.
żelazny charakter - ktoś wytrzymały, odporny na sugestie innych.
4 5 4
2009-10-27T19:41:27+01:00
-człowiek z charakterem - człowiek,który posiada wyraźne cechy charakteru

-człowiek bez charakteru - człowiek nijaki,człowiek o słabym charakterze, człowiek o charakterze o niewyraźnych cechach

-czarny charakter -człowiek o negatywnych cechach, człowiek zły,fałszywy

-żelazny charakter - nie znam ;O

-kto leży w jego charakterze - nei znam ;O
4 3 4