Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T16:31:11+01:00
Dziękuje Ci za to że jestes....
Jesteś najwspanialszą mamą na świecie.... Kocham Cię nad życie
Dzięki Tobie jestem ja...
Gdyby na świecie byli sami tacy ludzie jak Ty...swiat byłby rajem
8 1 8
2010-03-21T16:31:16+01:00
Dla mojej najlepszej jedynej mamy na zawsze,
..... [ Twoje imię ]
2010-03-21T16:32:13+01:00
Kochanej mamie, z wyrazami wdzięczności za opiek nade mną.