Odpowiedzi

2010-03-21T16:31:13+01:00
Gametofit:
Długość życia: krótkie
Sposób rozmnażania: płciowy
Wygląd: przedrośle sercowate
Wytwarzanie zarodników: Nie
Występowanie rodni i plemni: Tak

Sporofit:
Długość życia: długie
Sposób rozmnażania: bezpłciowe
Wygląd: składa się z lici, łodygi, korzenia i kłącza
Wytwarzanie zarodników: Tak
Występowanie rodni i plemni: Nie
14 4 14
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-21T16:32:32+01:00
Gametofitu:
długość życia ok kilku tygodni
sposób rozmnażania płciowe
wygląd ulistniona łodyga
wytwarzanie zarodników nie wytwarza
występowanie rodni i plemni występuje

sporofitu:
długość życia ok kilku dni
sposób rozmnażania bezpłciowe
wygląd nie ulistniona łodyga
wytwarzanie zarodników wytwarza
występowanie rodni i plemni nie występuje
Pozdrawiam!
13 5 13