Odpowiedzi

2010-03-21T16:38:55+01:00
''Lasy i parki to zielone płuca miast"; mówi się tak, ponieważ lasy i parki dostarczają nam dużo tlenu(zwłaszcza gdy jest tam dużo roślinności, a nie parę na krzyż). :)
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T16:46:41+01:00
''Lasy i parki to zielone płuca miast". To bardzo słuszne powiedzenie , ponieważ drzewa w procesie fotosyntezy zabierają szkodliwy dla nas dwutlenek węgla , a nam dają tlen , który jest nam niezbędny do oddychania.

;)
1 5 1