2 i jedna 4m to ile cm, 1 i jedna 2 km to ile m, 5 i jedna 2 km to ile m,
30 i jedna 2 t to ile kg

jest godzina 18.58 która będzie po upływie 2 i jednej 4 godziny.
jest godizna 14 która będzie po upływie 1 i jednej 2 godziny.
jest godizna 18 która będzie po upływie 1 i jednej 4 godziny.

3

Odpowiedzi

2010-03-21T16:33:30+01:00
2 i 1/4 m = 2,25 m = 225cm
1 i 1/2 km = 1,5 km= 1500m
5 i 1/2 km= 5,5 km= 5500m
30 i 1/2t = 30,5t = 30500 kg

18:58 + 2:15= 21:13
14:00 + 1:30 = 15:30
18:00 + 1:15 = 19:15

Mam nadzieję że pomogłam :)
2010-03-21T16:34:07+01:00
1) 2 i 1/4 m = 240 cm
2) 1 i 1/2 km = 1500 m
3) 5 i 1/2 km = 5500 m
4) 30 i 1/2 t = 30 500 kg
18.58 + 2 i 1/4 h = 21.13
14.00 + 1 i 1/2 h = 15.30
18.00 + 1 i 1/4 h = 19.15
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T16:35:19+01:00
225cm
1500m
5500m
30500kg
18.58+2h 15min=21.13
14+1h 30min=15.30
18+1h 15min=19.15
1 1 1