Odpowiedzi

2010-03-21T16:34:55+01:00
Właśnie tak jak wyglada piekło...
Ludzie nie docenialiby tego co maja, na swiecie panowalaby jedna wielka wojna. Nie istanieloby cos takiego jak bezinteresownosc, szacunek uznanie i empatia. Kazdy dażyłby po trupach by osiagnac swoje cele.
Byloby metaforycznie mowiac ciemno i ponuro, jak w filmie Constantine, gdzie glowna role gra Keanu Reeves
2010-03-21T16:36:42+01:00
Dobro to najważniejsza cecha w człowieku,i szczerze mówąć nie wyobrażam sobię życia bez dobra prawdy i piękna.Lecz gdy mószę wyobrazić sobię ten świat jest mi bardzo smutno gdy widzę że naprzykład silniejsi kąpią i przezywają słabszych ludzi,że nikt nie rozmawia z panem Bogiem,ludzie rysują bloki i piszą po ścianach,nikt nie pomaga starszym osobom,wszyscy żyją w ciągłym strachu.Każdego dnia się modlę o to by powstało dobro na świecie.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T16:44:47+01:00
Świat bez piękna,dobra i prawdy:
-monotonny,
-smutny
- bez sensu
-męczący
-ponury
-smętny
-"pogrzebowy"
-marny
-pełen złej woli
wrogi
-złośliwy
-niepełnowartościowy