Odpowiedzi

2010-03-21T16:42:09+01:00
Marze o wspaniałym przyjacielu.Powinna to byc taka osoba, z ktorą rozmawialbym bez przeszkod.Nie balbym sie tego ze powie innym osobom moj sekret. Moim przyjacielem bylaby moja "bratnia dusza" jak to mowila "ania z zielonego wzgorza".Marzę o przyjacielu z krwi i kosci,marze by byl mi szczery,mowil wszystko i nadwszystko mi ufal,a i zebym ja mogl mu zaufac.
25 4 25
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T16:44:50+01:00
Marzę o wiernym, szczerym, lojalnym przyjacielu. Chciałbym, by ta osoba zawsze mnie wysłuchała, doradziła lub milczała, w zależności od potrzeby. By rozumiała mnie bez słów, współczuła mi i była ze mną na dobre i złe. By była dla mnie bratnią duszą, z którą mogę się pośmiać i porozmawiać poważnie. Marzę o poznaniu kogoś, kto nigdy mnie nie skrzywdzi, nie wyśmieje i przy której nie będę musiał udawać nigdy kogoś kim nie jestem.
23 2 23
2010-03-21T16:45:30+01:00
Marzę o prawdziwym przyjacielu.Takim któremu można się wyżalic,a on będzie umiał mnie pocieszyc.Chciałabym aby można było mu zaufac i zwierzyc się ,a on nikomu o tym nie powie.To są podstawowe cechy przyjaciela moich marzeń.Gdybyśmy razem spędzali czas to byśmy się nigdy nie nudzili i zawsze mielibyśmy dużo pomysłów co robic.Gdybym znalazła takiego przyjaciela to byłabym najszczęśliwszym człowiekiem pod słońcem.
17 2 17