Odpowiedzi

2010-03-21T16:44:14+01:00
"Wśród ludzi jest się także samotnym"
Będąc w tłumie osób, nieraz czujesz się samotny. Jakby nikt ciebie nie rozumiał. Wszyscy śmieją się i rozmawiają o sprawach tak naprawdę banalnych i nieważnych. Śmieją się z dowcipów, a ty czujesz się obco. Jakbyś był pod jakąś kopułą. Niby jesteś obecny ciałem, ale duchem krążysz szukając swojego towarzystwa.

Mam nadzieję że pomogłam. Kocham Małego Księcia i znam większość cytatów z tej krótkiej, acz zarazem bogatej książki.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T16:45:56+01:00
"Dobrze widzi się tylko sercem.Najważniejsze jest niewidoczne dla oczu" Jest to Cytat z "Małego Księcia"
Chodzi w nim o to,że dobroć człowieka nie jest ukazana w jego wyglądzie. Dlatego patrząc na wygląd możemy się pomylić. Powinniśmy patrzeć sercem czyli poznać charakter człowieka.
Chodzi tu o to że dobroć człowieka jest niewidoczna dla naszych oczu.