Odpowiedzi

2009-10-27T19:41:40+01:00
10%:
10: 1
25: 2.5
120: 12
3,7: 0.37
2002: 200.2

20%:
20,5: 4.1
10: 2
150: 30
400: 80
1,2: 0.24
2009-10-27T21:56:30+01:00
10% z 10 to 1
10% z 25 to 2,5
10% z 120 to 12
10% z 3,7 to 0,37
10% z 2002 to 200,2

20% z 20,5 to 4,1
20% z 10 to 2
20% z 150 to 30
20% z 400 to 80
20% z 1,2 to 0,24
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-27T23:29:47+01:00
10 procent z 10 = 1
25 =2,5
120 = 12
3,7=o,37
2002 =200,2
20 procent z20 =4
5=1
10=2
150=30
400=80
1,2=0,24