Odpowiedzi

2010-03-21T16:46:17+01:00
Dnia 2 kwietnia o godzinie 10 rano odbędzie się pokaz kolekcji wiosennej na placu św . Brunona. Zapraszamy !
6 2 6
2010-03-21T16:46:31+01:00
OGŁOSZENIE
Dnia 23 marca 2010 roku, od godziny 16.00 do 18.00 potrwa pokaz kolekcji wiosennej, który odbędzie się w chali Banacha w Warszawie. Wstęp bezpłatny.zapraszamy
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T16:51:48+01:00
Dnia 11 maraca 2010r. o godzinie 17:00 w Centrum Handlowum "GALAXY" w Szczecinie odbędzie się pokaz najnowszej wiosennej kolekcji sukni ślubnych marki "INKUS". Zapraszamy wszystkich zainteresowanych, a szczególnie pary które w najbliszym czasie chcą wziąć slub. Przewidywane konkursy z nargodami.
Zapraszamy.
4 4 4