Odpowiedzi

2010-03-21T16:45:42+01:00
Można na podstawie tego badanie to stwierdzić do 24 godzin a przy bardzo dużych ilościach do 48.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T16:49:35+01:00
Przy wypiciu 3piw np. po 7% w wieku 18lat wadze 70kg i wzroście 180cm to teoretycznie żeby wytrzeźwieć z 1 promila musisz trzeźwieć około 5-10 godzin minimum jeśli dobrze to rozumiem
ale to można obliczyć także wzorem:

A= c * p * r
gdzie:
A- ilość alkoholu w danym momencie w organizmie
c- znalezione stężenia alkoholu mg/g
p- masa ciała
r- współczynnik rozmieszczenia