Odpowiedzi

2010-03-21T16:47:34+01:00
Powietrze wydychane zawiera 78% azotu 16% tlenu 4% dwutlenku węgla
powietrze wdychane zawiera 78 % azotu 21 % tleny 0,004 % dwutlenku węgla
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T16:47:53+01:00
W powietrzu wydychanym jest mniej tlenu, a więcej dwutlenku węgla niż we wdychanym, ponieważ do każdej komórki dostarczany jest tlen, a pobierany dwutlenek węgla.
2010-03-21T16:48:47+01:00
W powietrzy wdychanym jest więcej tlenu.Natomiast w powietrzu wydychanym jest więcej dwutlenku węgla i pary wodnej a mniej tlenu.