Uzupełnij zdania :
Rzadką polską rośliną wodną paprocią jest .............
Plemnik dostaje się do rodni dzięki .....................
Łodyga skrzypu polnego jest przesycona................
Zarodniki paproci zwyczajnej są roznoszone przez..........

Tylko proszę nie z internetu (google) ;-)

2

Odpowiedzi

2010-03-21T16:51:45+01:00
A)salwina pływająca
b)kropli wody
c)krzemionką
d)wiatr
21 4 21
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T16:53:15+01:00
Rzadką polską rośliną wodną paprocią jest salwinia.
Plemnik dostaje się do rodni dzięki kropli wody.
Łodyga skrzypu polnego jest przesycona krzemionką.
Zarodniki paproci zwyczajnej są roznoszone przez wiatr.
25 4 25