Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T16:51:05+01:00
1:20 000
1cm-20 000cm
1cm-200m
1cm-0,2km

4.8*0,2=0,96km
odp.rzeczywista odległość wynosi 0,96km(960 metrów)
17 4 17
2010-03-21T16:51:45+01:00
1:20000
1 cm - 20000 cm
1 cm - 0,2 km
4,8 cm - 0,96 km

0,96 km = 960 m - rzeczywista odległosc
9 2 9
2010-03-21T16:53:34+01:00
Skala: 1:20000
Odległość: 4,8cm
4.8 cm × 20000 = 96000 cm = 960 m = 0.96 km
Odp.: Odległość między tymi ulicami w rzeczywistości wynosi 0.96 km (960 m).
10 2 10
1:20 000
1cm-20 000cm
1cm-200m
1cm-0,2km

4.8*0,2=0,96km
odp: odległość wynosi 0,96km(960 metrów)