Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T16:57:33+01:00
1. ranimy tym innych
2. szkodzimy samym sobie
3. odwróci to się przeciwko nam
4. nie będziemy lubiani
5. będzie nas nękało sumienie

Proszę o najlepszą.
2010-03-21T16:59:02+01:00
1) może się coś komuś stać
2) rani
3) może się odbić na tobie
4) zło jest niebezpieczne
5) zło niszcyz zycie ludzkie...
2010-03-21T16:59:15+01:00
-nawet sam bóg mówi że zło jest poprostu złe
- zło należy zwalczać
- nie należy czynić zła
- zło nigdy nie przezwycięzy dobra
A piątego nie mogę wymyślić