Odpowiedzi

2010-03-21T17:00:47+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
X+0,86x=930
1,86x=930
x=500 930-500=430

Odp: Chłopców jest 500 a dziewczyn 430 :)
444 3 444
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T17:01:09+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
X-liczba chłopców
86%x-liczba dziewcząt

x+86%x=930
1.86x=930/:1,86
x=500-chłopcy

0,86*500=430-dziewczęta

odp.w szkole uczy się 500 chłopców i 430 dziewcząt
973 4 973