Napisz dowcipne ogłoszenie do gazety. Użyj nie więcej niż piętnastu słów.
Przykład:
Zamienię wypisany długopis na wieczne pióro.
Kontakt pod numerem telefonu: 011 222 33 44.
Podajcie jak najwięcej takich<podobnych, ale innych :P> śmiesznych ogłoszeń to wybiorę najlepsze ;)

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T17:01:05+01:00
Sprzedam żone dobrze zadbaną wzamian wezme czekolade białą tel. 011 222 33 44.
3 5 3
  • Użytkownik Zadane
2010-03-21T17:01:12+01:00
Dam wypełniony zeszyt do J.Polskiego za pusty zeszyt
tel: 111222333
2 1 2
2010-03-21T17:01:15+01:00
Sprzedam puste opakowanie od tabletek (apap) po promocyjnej cenie 100zł.Nr tel.512684345 prosze o kontakt
1 1 1