Odpowiedzi

2010-03-21T17:03:21+01:00
Uważam, iż najpiękniejszym zakątkiem mojej ojczyzny jest morze. Jest tam cisza i spokój. Można stanąć przy brzegu późnym wieczorem i obserwować morze, księżyc i gwiazdy. Jest prze pięknie. Żałuje, iż nie mieszkam nad morzem.
39 4 39
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T17:03:32+01:00
Według mnie najpiękniejszym zakątkiem w Polsce są Mazury a dokładnie Iława. Jest to miasto z szeroką historią. Posiada dużą infrastrukturę. Na pewno nikt nie będzie się w tym mieście nudził. Dużym plusem tego miejsca jest roślinność- bujna, naturalna oraz zwierzęta. Wiele razy łamałam zasady i dokarmiałam łabędzie. Bardzo gorąco polecam odwiedzenie tego miejsce- stolicy flory i fauny polskiej.

Proszę o naj!
216 4 216