Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T17:08:07+01:00
Osoba która jest pracowita jak pszczoła, to osoba która pomaga innym. Wyróżnia się ona pilnością i pracowitością. Często podejmuje się nowych zadań, by jak najwięcej zrobić dla innych. Taką osobą jest mój wujek, który pracuje jako strażak. Jest młodym, przystojnym chłopakiem a codziennie naraża swoje życie aby ratować innych. Jest on umięśniony, co pomaga mu wynoszenie ludzi na zewnątrz. Codziennie chodzi na siłownie by jego mięśnie były mocne i silne. Bardzo mnie zaimponował. Rozmawiając z nim dowiedziałam się, że podczas jednej akcji ratowniczej sam został ranny. Na szczęście było to tylko lekkie oparzenie. Tacy ludzie jak on zasługują na szacunek i szczególne traktowanie, ponieważ codziennie ratują innym życie!
Nie wiem jak grubo piszesz, jeśli jeszcze potrzebujesz więcej napisz na priv ^^
157 2 157
2010-03-21T17:21:03+01:00
Człowiekiem pracowitym jest lekarz, jego praca pomaga innym. Lekarz musi wykazać się dużą wiedzą, którą zdobywa przez bardzo wiele lat, uzyskując nowe doświadczenia. Dzięki temu potrafi zdiagnozować wiele chorób, oraz znaleźć odpowiednie lekarstwo. W każdej chwili można wezwać specjalistę aby udzielił potrzebnej pomocy. Uważam że doktor zasługuje na wielki szacunek, ponieważ ratuje życie i zapobiega wielu cierpieniom, które są spowodowane infekcjami, wykazuje się dużą odpowiedzialnością i profesjonalizmem. Jest obecny w każdej chwili, gdy jest potrzebna pomoc. Zawód ten jest bardzo potrzebny wszystkim ludziom, więc jestem przekonana że lekarze zasługują na wielki szacunek.
282 4 282
Pacuk to MA !!!!!!!!!!!!!!!!